Weet iemand waar je etuis kan vinden met foto's van wolven erop? Liefst op internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Er zijn veel online winkels waar je foto's kunt laten afdrukken op artikelen.
Verder zou ik als ik jou was kijken op sites als www.large.nl, www.attitudeholland.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je zelf je etui maken:
http://www.yoursurprise.nl/tas/etui

Je kiest een foto en een tekst(als je dat zou willen)... en voilá; je hebt een eigengemaakte etui :D je moet je waarschijnlijk wel registreren, maar da's zo gebeurd.

Deze online winkel is betrouwbaar(Safe 2 Shop, Winnaar Publieksprijs 2009 van de Nationale Thuiswinkel awards ) én de reacties van klanten zijn heel erg positief.... :)

misschien dat het wat voor je is... ik kon niet echt een online winkel vinden waar je etuis met een wolf erop kan kopen.... maar ik denk dat zelf een etui maken wel net zo leuk is :P