als ik adobe shockwave player download, kan mijn laptop dan crashen? is het schadelijk?

ik wil graag adobe shockwave player installeren maar ik weet niet of het schadelijk is voor mijn computer.
is het veilig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Pas maar op, het geeft schokken ;)
Nee hoor, helemaal veilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Flash (voorheen bekend als Macromedia Flash en daarvoor FutureSplash) is een computerprogramma waarmee animaties, webvideo's en webapplicaties (zoals spelletjes en gehele websites) gemaakt kunnen worden. Het wordt veel gebruikt om websites aan te kleden en voor reclame-uitingen bij websites, zogenaamde banners. De bekende animatieserie Happy Tree Friends wordt met dit programma geproduceerd en talloze andere websites maken gebruik van Flash.. Bronnen:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Adobe_Flash

Antwoorden (5)

Ja dat is gewoon veilig en laat niks crashen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het programma zelf is wel veilig, maar zorg dat je het van een betrouwbare site download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is veilig. Staat op bijna alle pcs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Shockwave Player is een plug-in, een toepassing die werkt met je internet browser om een specifieke functie toe te voegen.
Het is volkomen veilig en kan je hier bv gratis downloaden:

http://adobe-shockwave-player.dutch.toggle.com/

FF opletten met installeren eventuele vinkjes weghalen bij toolbars die ie anders gaat toevoegen en google chrome browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe is een bekend bedrijf en Shockwave staat bijna op elke PC. Als je het van de officiele website download moet er opzich niks kunnen gebeuren