Wat is een candy? Staat op blogs en is een soort wedstrijd. Maar wat houd het in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wat ik begrijp door het bekijken van verschillende van die blogsites is dat het gaat om de hobby scrappen. Het betreft reclameboodschappen voor spullen om aan te schaffen voor het maken van scrapbooks. En ze willen graag dat zoveel mogelijk mensen die reclame op hun blog zetten. Om dat aanlokkelijk te maken wordt beloofd dat er een cadeautje wordt gegeven aan één van de personen die de link plaatst. Dat cadeautje wordt een candy genoemd. Het bestaat tevens uit onderdeeltjes voor een scrapbook, die er schattig en zoet uitzien. Misschien dat het daarom candy genoemd wordt, vanwege de uiterlijke gelijkenis met kleurige snoepjes.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Candy betekend snoepje