Bestaat er een programma/plugin ect. om je inlognamen en wachtwoorden van websites op te slaan?

er zijn wel is websites die ik niet dagelijks gebruik, en dan wanneer ik ze nodig heb ben ik dan vaak mijn loginnaam en wachtwoord kwijt, en moet dan weer op "wachtwoord vergeten" klikken om een e-mail te krijgen met verdere stappen.

en als ik dit allemaal in een word document op moet slaan word dat een beetje onoverzichtelijk denk ik.

dus daarom mijn vraag, of iemand een programma of plugin heeft om deze dingen bij te houden.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

lastpass is een goed en veilig systeem.

http://lastpass.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de meeste browsers, zelfs internet exploiter tegenwoordig, hebben een optie om wachtwoorden automatisch in te vullen.
Anders kun je bijvoorbeeld password safe gebruiken, zie site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, maar ik gebruik meedere browsers en ik schoon me pc best vaak op, en ben dan zo'n dom om niet goed op te letten wat ik verwijder, en dan ben ik weer alles kwijt.
dus ben meer op zoek naar een onafhankelijk programma dat dit voor mij doet?