Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een programma/plugin ect. om je inlognamen en wachtwoorden van websites op te slaan?

er zijn wel is websites die ik niet dagelijks gebruik, en dan wanneer ik ze nodig heb ben ik dan vaak mijn loginnaam en wachtwoord kwijt, en moet dan weer op "wachtwoord vergeten" klikken om een e-mail te krijgen met verdere stappen.

en als ik dit allemaal in een word document op moet slaan word dat een beetje onoverzichtelijk denk ik.

dus daarom mijn vraag, of iemand een programma of plugin heeft om deze dingen bij te houden.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

lastpass is een goed en veilig systeem.

http://lastpass.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de meeste browsers, zelfs internet exploiter tegenwoordig, hebben een optie om wachtwoorden automatisch in te vullen.
Anders kun je bijvoorbeeld password safe gebruiken, zie site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, maar ik gebruik meedere browsers en ik schoon me pc best vaak op, en ben dan zo'n dom om niet goed op te letten wat ik verwijder, en dan ben ik weer alles kwijt.
dus ben meer op zoek naar een onafhankelijk programma dat dit voor mij doet?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding