ik zoek wat nederlandstalige retro hotels. kennen jullie er enkele? HET MOETEN WEL NEDERLANDSE HOTELS ZIJN!

ik speel graag op van die retro hotels.
maar ik zoek ook veel nieuwe.
liefst nederlandstalige.
kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je hoeft niet zo te schreeuwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
????????
Ritsuka
12 jaar geleden
je typt een groot deel van je vraag in CAPSLOCK
dat komt schreeuwerig over en is nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
srry maar het is zodat ze zeker zien dat het een nederlands hotel moet zijn.

Antwoorden (5)

Www.sunnieday.net nou moet ik toevoegen dat je dit met google makkelijk had kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.hobbs-hotel.nl <<< dit is een hotel die meegaat met Habbo die dus ook alle beesten meubels. en je begint met 500 cr en iedere 3 uur vult het bij tot de 3000 cr :)
+ radio
+ makkelijk bereikbare staffleden
+ veel competities

www.sunnieday.nl
www.debbohotel.nl (ik weet niet of ie nog bestaat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Holo hotels zijn nep Habbo hotels

deze websites blijven vaak niet heel erg lang online omdat een Holo hotel strafbaar is en habbo in beroep kan gaan tegen dat Holo hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goldzone.nl have fun!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn veel verschilende, Leethotel.nl, Bullethotel.nl, VairoHotel.nl, RabboHotel.Nl.
Leethotel is een hotel waar al veel mensen opzitten, wel makkelijker op goede vrienden tegen te komen. Vairohotel is al eventjes inactief... Je kunt hun helpen? Bullethotel & Rabbohotel zijn niet echt 'nieuwe nieuwe' hotels, er zitten weinig leden op. Bullet ongv 20 en bij Rabbo ongeveer 10. Je kunt bij beide hotels wel solliciteren voor een rank,

Vele groetjes!