Is vakantieveilingen.nl eerlijk

Het valt mij op dat de waardevolle zaken altijd erg hoog weg gaan. Sommige zelfs dagelijks boven de kosten als je rechtstreeks boekt.
OF mensen die op het laatste moment zomaar 100 euro meer bieden op een bieding die met 1 euro per bod omhoog liep.

Ik denk dus dat er door de website mee geboden wordt om een minimaal bod te verzekeren.

Hoe denken jullie erover.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hier staat wat meer:
http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/binnenland/37500-vakantieveilingen.html

Wat ik heb gelezen:
Las ergens dat sommige 'mensen' heel vaak het hoogste bod hebben.

Wat ik denk:
Soms word er na de tijd nog door geboden. Dit word denk ik gedaan door degene die het aanbied omdat ze niet willen dat het huisje voor die prijs weggaat. Hoe zij dan kunnen doorbieden weet ik ook niet. Misschien een afspraak met de website? Maar dat is ook maar wat ik denk.

Sommige aanbieders vind ik niet te vertrouwen maar als je voor 50 euro een bungalowhuisje hebt, is het zeker leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken de site niet, maar dit soort sites willen er altijd zelf geld aan verdienen dus verbaasd het me niet als ze zelf mee bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ook een tijdje op reisjes zitten bieden op die site. Maar volgens mij is het niet helemaal pluis. Als er niet hoog genoeg geboden werd, was het volgende bod opeens tientallen euro's hoger, terwijl het veel logischer zou zijn om één euro of hoogstens vijf euro meer te bieden. Het leek er sterk op dat de organisatie zelf daar de hand in had. Ik ben er in ieder geval mee gestopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig hoorde ik van de week van een collega die er goede ervaringen mee heeft. Je moet er wel ff de tijd voor nemen.
Maar ze zat uiteindelijk voor een paar euro een week in een lueke bungalow.