Wie heeft cleverbot opgezet, met welk doel?

Ik vind het erg merkwaardig. www.cleverbot.com wie heeft dit bedacht, en waarom.
Afentoe gooit cleverbot er onbestaande woorden uit en praat heel vreemd.
Ook vraag ik me af hoe het precies werkt, maar daar is al een vraag over. eigenlij wil ik gewoon veel info over cleverbot. als ik op google zoek kom ik niet veel verder dan encyclopedia dramatica, waarbij ik niet weet in heoverre ik de tekst kan vertrouwen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als dit wiki dramatica is zou ik het idd niet vertrouwen (wil niet zeggen dat het niet klopt)! Met Cleverbot ben ik niet vertrouwd dus daar kan ik je niet mee helpen!

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb er snel even gekeken en drie keer op een knop gedrukt! Het zijn computer gegenereerde teksten die dus qua grammatica of logica niet altijd zullen kloppen. Vervolgens stond dit onderschrift erbij; PLEASE NOTE: Cleverbot learns from real people - things it says may seem inappropriate - use with discretion, and at YOUR OWN RISK

Als mensen er dus onzin neerzetten zal de tekstrobot deze tekst plus gedrag kopieren!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wie kun je vinden in je eigen link: "© 2010 Rollo Carpenter"

Rollo Carpenter is een ontwikkelaar op het gebied van kunstmatige intelligenatie. Hij is op dit moment Managing Director van Icogno Ltd. En de doelen van Icogno vind je op de website van Icogno:

"Just a few little things ... - Companionship and Personality - Intelligence and Contextuality - Information and Communication - Virtual and Physical presence - Entertainment, Entertainment and Entertainment"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die teksten zijn niet te vertrouwen:het is alleen voor de fun.
En hij heeft altijd wel een antwoord klaar en hij lijkt interactief.
Voor mij heeft hij evenveel waarde als een doordeweekse horoscoop.
Alleen weet je hier dat het gezever is.
Die 'bot ' bestaat al lang hoor.

Toegevoegd na 5 minuten:
I am a capricorn ,what are your predictions?
What's a capricorn.
a zodiac sign
Wrong.