Hoe maak ik mijn leeftijd in javascript?

Ik ben bezig met het maken van een website. Nu ben ik 14, en vanaf 4 september dit jaar 15. (ik ben dus geboren in 1996) Ik wou een zin maken met mijn leeftijd er in, en die automatisch veranderd. Nu had ik bedacht om een stukje javascript in de body te plaatsen, namelijk:

I'm

years old

Hier komt alleen wel 15 uit, en geen 14, omdat hij de maanden en dagen niet meerekent. Maar als ik de datum volledig invoer krijg ik het aantal jaren, maanden, en dagen dat ik oud ben, en ik wil alleen het aantal jaren.

Wat is het juiste script hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (1)

Je moet de specifieke data van elkaar aftrekken zie:

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien dat je aan de tweede lik ook nog wat hebt