facebookgroep voor mijn overleden zus, 18jaar "hendrieke crollet forever" plots verdwenen.beheerders weten van niets.hoe is datmogelijk, hoe terug?

Mijn zus is twee jaar geleden overleden door een brutale aanrijding in het verkeer. een vriend van haar heeft een groep opgericht op facebook "hendrieke crollet forever". deze groep was voor veel mensen heel belangrijk waaronder mijn moeder en dichte vrienden van haar. De groep telde 2780 leden.
ik ben mede beheerder en heb niets gedaan om deze groep te doen verwijderen. plots was hij weg en is hij nergens te bespeuren. Weet er iemand hoe ik deze kan terug krijgen of hoe ik facebook kan contacteren om dit probleem te melden? ik neem aan dat facebook wel wat gegevens bijhoudt. groetjes, Annelore

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (2)

Het gaat om het aantal berichten die op de wall worden gepubliceerd. Hoe meer leden, hoe meer activiteit er dient te zijn. Is de activiteit te weinig dan verwijderd Facebook de group.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie: http://www.facebook.com/help/?faq=148772898529475 Op deze FAQ staat het e.e.a. Over memorial groups
Waarschijnlijkmeen misverstand contact ze hier en komt goed http://www.facebook.com/help/?page=185698814812082&refid=0