Heeft er iemand seti@home?

Is het veilig en is het niet te zwaar voor je systeem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik maak al geruime tijd gebruik van dit systeem. Ik gebruik de BOINC Manager van World Community Grid.
Via dit programma kun je meedoen met allerlei projecten, ook seti@home, maar ook dingen als kankeronderzoek.

Het is volledig veilig, je maakt een account, selecteert welke programma's je aan mee wilt doen en installeert de client.

Het start gelijk als Windows opgestart word, en ik heb het zelf ingesteld dat hij alleen bezig gaat als het CPU gebruik laag is.
Zodra ik dus een zwaar spel ga spelen, gaat het automatisch op pauze.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is veilig, niet te zwaar voor je systeem (want dit kun je zelf instellen) en ik vind het fijn dat ik op deze manier mee kan helpen met allerlei onderzoeken op momenten dat mijn pc niet zoveel aan het doen is en dus geheugen over heeft.
Kimath