Hoe kan ik dit weer veranderen?

Normaal als je bij firefox bijvoorbeeld 'goeievraag' intypt dan gaat hij automatisch naar google en zoekt google op die zoekterm. Maar als ik nu 'goeievraag' intyp dan gaat hij dat met ask zoeken ipv google. Ik kan nergens vinden hoe dit weer terug te zetten

Toegevoegd na 33 seconden:
EDIT: ALs je het in de adresbalk intypt bedoel ik

Toegevoegd na 53 minuten:
EDIT: het is geen toolbar en ik bedoel de adresbar niet de zoekbar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Naast het adresbalk kan je de zoekmachines selecteren.
(Zie afbeelding)