Ik heb een HTC desire. Heb helemaal geen verstand van moderne speeltjes en toch zou ik op een zeer eenvoudige manier willen leren muziek beluisteren?

Dus kan iemand mij verwijzen naar een stapsgewijze handleiding hoe ik muziek op de computer vind en vervolgens op mijn telefoon kan overplaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

1. Ga naar de link en klik op "Pirate-1006.exe"
2. Kies voor opslaan en sla het op een plek op waar het je het terug kan vinden.
3. Open pirate.
4.Helemaal rechts naast het search teken staat een instellingen icoon. Klik daar op en ga naar het "downloads"tab. Klik op "Browse"en kies de plek waar je, je muziek op wil slaan. Ook kan je hier andere instellingen aanpassen. Klik op "close" als je klaar bent.
5. Ga naar het zoekveld boveenin en typ een liedje in (artiest/titel, kan allebei)
6. dubbelklik op een liedje of klik op de download knop achter het liedje. Als het goed is zie je nu onderin dat hij gaat downloaden.
7. Als het liedje klaar is met downloaden kun je hem vinden in de map die je heb gekozen als opslag locatie.
Sluit je telefoon aan met het kabeltje die je er bij gekregen hebt. (of een ander kabeltje dat past).Op je telefoon kun je nu kiezen uit meerdre opties. Kies voor: Diskdrive.
Als je dit niet krijgt. Unlock je, je telefoon en slide je, je berichten scherm naar beneden. Daar staat nu: Alleen opladen, Htc Sync, Usb-tethering. Éen van de drie. Klik op de gene die er staat en kies voor diskdrive.
8. Als het goed is opent nu op je computer een keuze menu. Kies voor bestanden weergeven. Als dit niet gebeurt ga je naar deze computer en kies je daar voor je telefoon. Waarschijnlijk heet deze: verwisselbare schijf.
Dubbelklik en je ziet de map van je telefoon.
9. Selecteer de liedjes die heb gedownload en klik met de rechtermuis knop er op. Kies voor kopieeren en ga naar de map van je telefoon. Klik weer met de rechtermuisknop en kies voor plakken.
10. Ontkoppel de telefoon en ga naar muziek toe op je telefoon. Daar zouden nu de liedjes moeten staan.
Succes