wat kan ik met 500mb internet

Ik heb een samsung gelaxy ace met een abo met 500mb internet.. Ik gebruik alleen de apps twitter en whatsapp.. Ik probeer zoveel mogelijk me wifi te doen.. Maar als ik buiten wifi ben en ik ontvang dan berichten en mentions op whatsapp en twitter verbruikt dat dan ook veel mb? En heb ik genoeg aan 500mb als jullie dit zo lezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Download 3g watchdog via daar kan je het helemaal in de gaten houden, deze app kan je zelfs een waarschuwing geven als je een x aantal procent van je databundel hebt verbruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meer dan zat. Ik doe alles op mn telefoon. Ik heb onbeperkt op mn iphone 4. Sinds november 2010 heb ik 2.1 gb verbruikt. Komt neer op 233 mb per maand. Dat is meer dan zat dus.