iemand heeft een beetje mijn youtube account gekraakt lees beschrijving... hoe los ik dit op?

in groep 8 had ik voor muziek in de klas ingelogt op youtube met mijn account maar ik was vergeten uit te loggen en nu ben ik van school af en ik heb nog niet uitgelogd en e hele klas kan mijn youtube account en geschiedenis nu zien. Hoe zorg ik dat ze dat niet meer kunnen en of dat daar uitgelogd word.
account verwijderen is GEEN optie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je wachtwoord veranderen, simpelste oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je wachtwoord veranderen zou het op moeten lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef dit door aan de school en zij zullen voor jou wel uitloggen. Tegelijkertijd moet je wel je wachtwoord wijzigen zodat de opgeslagen account op de school niet meer kan inloggen.
Trouwens, de geschiedenis onder jouw account is niet meer door jou gecreerd. Dus ik zou me daar verder niet druk om maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je bij instellingen ergens: op alle locaties uitloggen kiezen.