Waarom staat op veel sites alles dubbel vermeld? Zie uitleg.

Zojuist bijv. heb ik op een site waar je je eigen e-cards kunt maken met een eigen foto een e-card gemaakt. Dan staat er zowel rechtsboven als linksonder "foto uploaden". Je komt beide keren gewoon bij "Mijn Afbeeldingen terecht". Als dit er 1x staat is dat toch genoeg? Of zit hier meer achter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Omdat er mensen zijn die ook niks kunnen vinden. Of op een andere manier een site "scannen" dan andere mensen.

Een andere mogelijkheid is dat het in een element zit wat op elke subpagina voorkomt, op de hoofdpagina staat een duidelijk uploadverwijzing, maar het element komt ook op de hoofdpagina voor.

*een element is bijvoorbeeld "recente activiteit op de GV-site.