Hoe contact op te nemen met google ?

Google adsense stelt bij aanmaken account én op haar website dat er binnen enkele dagen een activering plaats vind.
Mooi niet ik wacht nu al 3 weken.
Omdat ik dat wachten zat ben probeerde ik via de website antwoord te krijgen op mijn vraag waarom ik nog steeds niet kan inloggen.
GEEN ANTWOORD.
Ik probeerde te bellen, het telefoonnummer dat ik vond, en ook op deze site staat, bleek echter nutteloos .
Want het is google politiek om gewoon niet aan te nemen maar weer te verwijzen naar de website,die website geeft natuurlijk geen antwoord op mijn vraag.
WEER GEEN ANTWOORD
Een email sturen kan niet bij Google, beetje vreemd natuurlijk, een bedrijf dat communicatie als Core-business heeft zorgt ervoor dat ze zelf onbereikbaar.
DUS WEER GEEN ANTWOORD
Op de site goedevraag is dit probleem al eerder aangekaart en doet men de suggestie een formulier in te vullen op een bepaalde pagina.
HAHA MOOI NIET
DUS WEER GEEN ANTWOORD

NIEMAND is onfeilbaar daarom dient OOK een bedrijf altijd open te staan voor vragen, opmerkingen en klachten vanuit het publiek.
Google lijkt zich echter zo groot te wanen dat de consument met een vraag of klacht gewoon genegeerd wordt.
Het lijkt tijd voor Radar of Kassa.Of heeft iemand alsnog een emailadres of telefoonnummer??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.7K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit?:
Google Amsterdam
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15th Floor
Amsterdam, Netherlands
1082 MD, Netherlands
Phone: +31 (0)20-5045-100
Fax: +31 (0)20-524-8150
ps.er zelf naar toe gaan?
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals. Google corporate gaat echt geen customer support doen. Geloof me maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook niet nee, maar je kunt het altijd proberen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon volhouden, ze worden vanzelf een keer gek van je!
Probeer het te vragen op het Help Forum van Google Adsense: http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=nl
(eventueel in het Engels: http://www.google.com/support/forum/p/AdSense?hl=en )

Misschien dat mensen van Google je probleem/klacht zien en er wat aan kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan soms even duren voordat je daar wordt goedgekeurd, met een gmail account lijkt het wel alsof je sneller goedgekeurd wordt. Zo werd ik na 2 uurtjes goedgekeurd terwijl een vriendin met hotmail langer dan 2 weken moest wachten..

Toegevoegd na 28 seconden:
Het beste kan je gewoon nog even wachten :)