Wat betekent getagt op facebook?

Wat betekent het? Wat kan je ermee? En hoe kan je het gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Het beste antwoord

Dat betekent dat iemand anders je heeft genoemd in een post of foto.

Wat je ermee kunt: organiseren van foto's, duidelijk maken aan anderen wie er op die foto's staan.

Hoe kan je het gebruiken: Als je iets op facebook post, kan je een naam beginnen te typen, en dan zie je eronder een lijst(je) met namen van vrienden met die beginletters. Klik degene aan die je bedoelt, en tadaa! je hebt ze getagd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Net als gespot op Hyves. Dan staat er een vakje op de foto met een naam erbij.