Hoe kan ik mijn internet weer terugkrijgen?

Als ik op het internet-icoontje klik, start het internet wel, maar sluit gelijk weer af. Na een aantal keer proberen krijg ik een scherm te zien met: 'internet explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.' (foto1) als ik dan op programma afsluiten heb geklikt komt er rechtsonder in beeld een blokje te staan (zie foto 2). Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

probeer deze eens
ga naar configuratiescherm en zoek het
icoon internet opties
(zet hen eventueel op klassiek weergave of grote iconen)
daarna de tab blad geavanceerd daar zie je de knop opnieuw instellen
succes
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wat je kunt proberen is je computer opnieuw opstarten. Dan niet te snel weer op het interneticoontje klikken. Even wachten dus na het opstarten. Dan zou hij het weer moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je last van Spy of Ad ware hebt.
Dit is te bestrijden met bijvoorbeeld het programma Spybot S&D of/en Ad-aware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het spy- of adware is. Start inderdaad eerst je pc opnieuw op. Als dat niet werkt, installeer dan internet explorer opnieuw. Scan je pc wel voor de zekerheid.

Tip: installeer en
gebruik Google Chrome (of Firefox o.i.d.), want internet explorer geeft vaker problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download gratis de Norton Power Eraser, deze scant je computer op ad- en spyware en haalt het er ook af....

Heb er ook last van gehad en probleem is verholpen...

Download hier: http://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx?lcid=1033