Hoe word je partner op YouTube?

Een vriend van me wil partner worden. Hij heeft ong. 1000 views per video. Is dat genoeg om partner te worden. En hoeveel verdien je ongeveer? Alvast Bedankt! ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Op YouTube zelf is veel te vinden hierover. Dit zijn voorwaarden:

Je maakt originele video's die geschikt zijn voor online streaming.
Je beschikt zonder uitzondering over de uitdrukkelijke toestemming om alle audio- en video-inhoud die je uploadt, te gebruiken en te gelde te maken.
Je uploadt regelmatig video's naar YouTube die door duizenden YouTube-gebruikers worden bekeken, of je plaatst op andere manieren populaire of commercieel gewilde video's op YouTube (zoals dvd's die online worden verkocht).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1000 lijkt me een beetje weinig, je moet als je een filmpje upload, echt snel heel veel views krijgen. 1000 is nog niet genoeg, je moet toch wat meer subscribers krijgen om meer views te krijgen, kijk maar naar Theaumes, Banjomovies, Realiteittijd, DusDavid, etc. ;-)