hoe haal ik geluid weg bij filmpje van fototoestel,op de pc.om het vervolgens op hyves te zetten,zodat niet iedereen hoort wat er gezegd wordt? dank u

wil dit ff weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Met ieder willekeurig filmbewerk-programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je Windows Movie Maker op je pc staan? Open dan dat programma, laadt de video die je wilt bewerken, en sleep hem naar het onderste gedeelte van het scherm. Klik op het teken (zie afbeelding) waarmee je het geluid kunt regelen en zet het volume af. Klaar? Kies dan voor "Filmbestand opslaan" en zet de video terug op je pc.

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je Vista of Windows 7 als besturingssysteem hebt, kun je het beste Windows Live Movie Maker downloaden:
http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other
Importeer de video, klik op het tabblad "Bewerken" en zet onder "Audo" het volume uit (zie afbeelding 2). Daarna de video opslaan en Klaar is Kees... ehhh, Vijftig!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
als ik dingen wil opnemen in een situatie dat geluid niet gewenst is zet ik gewoon het geluid uit op mijn camera.
Dan hoef ik achteraf geen kunstgrepen te doen om geluid weg te halen.
Ik heb een goedkoop camera van de aldi, ben geen filmspecialist. dus als het met zo een camera lukt in mijn handen moet het bij jou ook lukken.
en even extra als je de bedoeling hebt om te filmen voor internet ( ik zit op you tube) fil in agv en niet full HD. is gemakkelijker voor up te loaden en voldoet prima.
groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K zou het houden op Movie-Maker... Makkelijk en Lekker Snel... :)