Bestaat er een website waar ik kan testen wat voor een videokaart en/of processor ik nodig heb?

Ik ben van plan een laptop te kopen, maar ik weet dus niet wat voor een videokaart, processor en beeldscherm nodig denk te hebben. Ik zou de laptop vooral gebruiken voor muziek, films en games.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik weet wel een site waar je kan zien of je computer het game kan runnen. of niet . Maar verder kan ik je niet helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn allerlei sites. google maar eens op bijv. PC tester, speed test, videokaarttest of graphictest enz enz!

dus gwoon googlen en er is vast wel iets!