Hoe kan ik via de adresbalk van firefox zoeken via bing in plaats van google?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik op het driehoekje links van Google en kiees voor Bing.

Toegevoegd na 6 minuten:
Adresbalk van firefox, op deze link staat een uitgebreide uitleg:

http://www.pcleek.com/firefox/firefox-3/zoeken-in-de-adresbalk-met-firefox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het zoekvak, ik bedoel de adresbalk. Waar normaal de URL van een website staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, niet goed gelezen sorry.

Andere antwoorden (2)

Als je het zoekvak niet bedoeld, zal je denk ik gewoon je startpagina moeten aanpassen naar www.bing.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet eenvoudig maar is wel mogelijk.

Tik in de adresbalk van Firefox in: About:config
Daarna op enter, je krijgt een veiligheidswaarschuwing, die doorklikken en inderdaad voorzichtig zijn met wat je aanpast, vervolgens in de balk genaamd filter het volgende invoeren: browser.search.defaultenginename

Daarna op enter, rechtermuisknop op de regel die dan blijft staan, Aanpassen > Bing invoeren (gewoon de naam Bing dus)

En als het goed is werkt het nu.

Maar voorzichtig zijn en verder niets aanpassen!