Er is iets mis met mij msn?

Als iemand mij een uitnodiging stuurt op msn dan krijg ik die niet dus als mensen mijn toevoegen kan ik hun niet accepteren want ik zie geen uitnodiging weet iemand hier iets aan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Als sommige mensen te oude MSN hebben of als jij een oude msn hebt kunnen ze dat soms ook niet zien. Of zij hebben gewoon jou e-mail verkeerd ingetypt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je kijken op www.hotmail.com of www.live.com in je e-mail account. Wellicht dat je daar wel die mensen kunt accepteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan de oude versie van MSN, ik heb hier ook last van.
Ik zie alleen uitnodigingen met de nieuwste versie van Windows Live Messenger (Essentials 2011).