Is deze website te vertrouwen?

Lijkt allemaal te mooi om waar te zijn
http://www.internetgeheimen.com/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Heb even gekeken, lijkt idd te mooi om waar te zijn. Zal wel een flinke adder onder het gras zitten. Het is in ieder geval een mooi lokkertje om naieve mensen te pakken met mooie geldsommen, zou er maar niet mee in zee gaan.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je moet sowieso geld investeren: Voor slechts €67,- inc. btw krijg jij de kans om mijn systeem te proberen.

In hun disclaimer staat: 15. De genoemde omzet en verdiensten zijn allemaal echt en te verifiëren maar bieden geen garantie dat u de zelfde verdiensten en of inkomsten zult behalen, dit kan van verschillende factoren afhankelijk zijn. Onder andere uw eigen inzet.

Beetje vaag....

Als iedereen er geld in steekt zullen zij er beter van worden in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het lijkt me iig al een site die heel graag jouw mailadres weet. Ik wil dat niet zomaar geven aan iets waarvan ik de bedoeling niet ken.
Dus ik weet het niet,maar heb twijfels

Toegevoegd na 15 minuten:
Heb ook een nepmail gemaakt, en dan lees ik dat iemand toch blij is dat hij betaald heeft,
Betalen?? niet doen dus.
Het is de bedoeling dat jouw site bovenaan komt bij google. Wat als jij en ik en nog een paar andere mensen dezelfde soort site bovenaan willen?
er kan er maar een de eerste zijn. Dus loten ofzo?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een fake email neergezet dan kun je ook doorlinken bv nep@site.nl
Heb hem bekeken, en als je onderaan de privacy policy bekijkt, is deze site niet te vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

Die gast in dat filmpje rijdt zelf ook maar in een golfje. Waarom gaat hij niet door voor de Bentley, en steekt hij zijn energie er in om jou te vragen je email adres kenbaar te maken?

Nee, die website lijkt me alles behalve betrouwbaar.

Ik neem aan dat je er eerst iets moet investeren om daarna zogenaamd gouden bergen te kunnen incasseren.

Nee, ik ga het niet voor je uitproberen, maar kijk uit met dit soort websites!

Toegevoegd na 13 minuten:
De nummerplaat van dat golfje is trouwens afgeplakt.
En je ziet van die gast in dat filmpje alleen zijn achterhoofd, en de zijkant van zijn hoofd met zonnebril op.

Iemand die je niet eens recht in het gezicht kunt aankijken dus. Dat wekt bij mij geen vertrouwen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Investering 67 euro incl. BTW ja :-)
Tuurlijk is het onzin. Leuk kenmerk van dit soort advertenties of producten is dat er net even te vaak wordt vermeld hoe geweldig het is, foto's van dure producten, verwijzingen naar andere nepsites, dit is echt etc etc etc.

En even verder op staat dat je wel even wat moeite moet doen, maar als je je inzet, kan je genoeg verdienen.

Krijg je dus niet zoveel geld als dat je gedacht had, waar ligt het dan aan: Precies, aan de inzet. Slimme marketing waar alleen de oprichter centen aan verdiend en jij waarschijnlijk een schijntje voor bakken tijdrovend werk.

En als die gozer in dat filmpje zoveel verdiend, waarom zou hij dan een site maken om anderen ook over te halen om dit te gaan doen? (lees: strikken).