hoe zet je in een youtube filmpje dat je geupload hebt een link naar een ander filmpje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je naar het filmpje gaat als je ingelogd bent staan er boven het filmpje een aantal opties waarvan er 1 over ontertitels gaat. Als je deze kiest kom je in een menu waar je het tabje 'Aantekeningen' kan aanklikken. In het menu dat dan tevoorschijn komt kan je verschillende soorten aantekeningen toevoegen aan je filmpje met een link daaronder. ZIE OOK BRON