Kan je ergens zien hoeveel bezoekers een bepaalde website ongeveer heeft?

Als het niet je eigen website is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook ingewikkelde methodes, zelfs met speciale programma's die je ervoor nodig hebt, zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

De volgende website geeft een aardig beeld voor de wat grotere websites:
www.alexa.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel websites publiceren zelf hun trafic gegevens, als ze bijvoorbeeld een record hebben. Of in het jaarverslag. Dat is wel even speuren, maar vaak vind je wel iets.
Voorbeeld: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150629691535403

Toegevoegd na 22 uur:
Kijk op de betreffende site ook eens naar de mogelijkheid om te adverteren. In deze sectie (indien aanwezig natuurlijk) geeft een site vaak openheid van zaken. Wie zijn de bezoekers, hoeveel, en vaak zelfs profielen van verschillende soorten bezoekers.