heb ik bij een samsung star qwerty ook internet? (gratis)

want ik heb wel gewoon internet maar dat kost btg, maar als ik naar instellingen ga, en dan naar netwerktoegang en dan netwerk kiezen, dan handmatig, dan moet je even wachten. dan staat er; vodafone NL, T-Mobile NL en NL KPN en dan kan ik er eentje aan klikken en dan opslaan, maar thuis hebben wij kpn, en ik heb bij vodafone mijn mobiel gekocht en ik weet niet waarom er t-mobile bij staat, wel heeft mijn zusje daar een mobiel van. (zou het dan van haar btg af gaan? haha) maar op mijn mobiel heb ik dus geen wifi, maar kan ik dan wel kpn nl aanklikken en dan op het interet van thuis, van mijn ouders gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Nee dat gaat niet, hier heb je echt WIFI voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf ook een samsung star qwerty en ik kan ook niet op internet (heb thuis ook kpn) maar volgens mij heb je daar wifi voor nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je moet echt betalen met deze telefoon, want hij heeft geen wifi mogelijkheid.

Wat je ziet in het menu zijn andere netwerken die op dat moment beschikbaar zijn.
Dat zijn geen wifi netwerken maar gewoon gsm netwerken, om mee te bellen of om gprs, hsdpa mee te gebruiken.
Je moet voor de lol maar eens een ander netwerk selecteren.
Dan zal je merken dat je niet meer kan bellen of sms of internet.
Als je hem daarna weer op automatisch zet, zal je merken dat hij het gewoon weer doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KPN staat erbij omdat dat de lijst van mobiele netwerken is. Het heeft niets te maken met de provider die bij jou thuis het internet levert.
Je kunt met jouw Vodafone abo in Nederland alleen gebruik maken van het netwerk van Vodafone, maar NL KPN zou jou echt niet verder helpen.
Als je met een smartphone contact met draadloos internet wilt maken dan gaat dat via Wifi, als je daar de telefoon mee laat zoeken dan zie je niet NL KPN staan, maar allerlei zelfgekozen namen van Wifi-routers die binnen bereik van je Wifi-smartphone zijn.
Je moet dan ook nog het wachtwoord weten van het netwerk waar je op wilt inloggen.
Als jouw Samsung Star qwerty geen Wifi heeft dan is het helaas pindakaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat gaat niet, hier heb je echt een wifi voor nodig