als je vader draadloos internet eraf heeft gehaald. hoe kan je die dan weer aan krijgen?

Toegevoegd na 20 minuten:
ik weet niet hoe hij het er af heeft gehaald. dat is dus het probleem...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heeft hij het eraf gehaald? Software instelling verwijderd of de stekker eruit getrokken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik dus niet. dat is het probleem juist
capthavoc
12 jaar geleden
is je verbindingsnaam nog beschikbaar? maar kan je niet inloggen ?
dan heeft hij waarschijnlijk het ww veranderd
anders kan iet natuurliijk zelf ook niet inloggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het niet weten, weet wel hoe je het weer aan krijgt als mijn moeder het eraf heeft gehaald, maar mijn vader...

Antwoorden (3)

Je bedoelt op de modem/router, dan moet je erop inloggen met een kabeltje en de WiFi weer aanzetten.
Weet niet welk type het is dus kan je zo ook niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou van mij een plus! ;) volgens mij is dr weer iemand bezig hier :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe interesseren die punten mij niks, maar zomaar een - geven zonder argumenten is gewoon zielig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook altijd mijn punt, zullen we een actie op touw zetten?
Wanneer je het aan je vader vraagt hoe hij het eraf heeft gehaald ,daarna is het een koud kunstje om het terug in orde te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ip adres van de modem achterhalen....even op google zoeken naar het wachtwoord, is meestal admin.
En dan in de webinterface van de modem het draadloze internet weer aanzetten : )