Waarom geeft chrome de wikipedia.org pagina niet goed weer?

Bij andere pagina's gaat het wel goed wikipedia.nl wel, rechts is op het plaatje staat zoals FF het weergeeft. Eerst lukte een paar keer op f5 drukken nog wel eens. Ik heb een paar extensions draaien kan ik die volledig disablen en herstarten?

Toegevoegd na 7 minuten:
Extensions:
Stumble, Adblocker, GV

Toegevoegd na 8 minuten:
En de wikisearch extension. Dat zou pas mooi zijn als die het probleem veroorzaakt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ook Chrome en bij mij geen enkel probleem.
Zal dus wel aan die extensions liggen. Noem ze anders eens even, misschien kunnen anderen aanwijzen welke de boosdoener is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd. In mijn Chrome wordt ie weergegeven zoals bij jou in FF. Ik kan helaas geen uitspraken doen over de extensions. Ik heb zelf alleen maar webdeveloper en SEO extensions.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle extensions deinstallen heeft niet gewerkt iig.
fremar
12 jaar geleden
Bij mij geen enkel probleem.

Het beste antwoord

Het lijkt erop alsof Chrome de bij de webpagina horende CSS negeert. Misschien helpt het als je je history/cookies verwijdert en daarna nog eens probeert de pagina te benaderen. Ook bij mij is er namelijk geen probleem met de weergave in Chrome.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx werkt

Andere antwoorden (1)

Webbrowsers gebruiken webstandaarden zodat websites op alle browsers (in theorie) hetzelfde uitzien. Toch zitten er verschillen in de benadering van de code van websites waardoor je soms verschillen ziet. Chrome houd zich goed aan de webstandaarden maar blijkbaar maakt wikipedia van een code gebruik waarvan Chrome niet goed weet wat hij ermee aan moet. Internet Explorer is de webbrowser die zich voornamelijk niet aan de standaarden houd wat voor webmasters soms tot behoorlijk wat irritatie kan leiden omdat een website die gebouwd is bijvoorbeeld op alle webbrowsers goed werkt maar voor internet explorer aangepast moet worden.