Hoe kan ik al mijn oude e-mails in mijn hotmail account zien?

Nu zie ik alleen nog maar de laatste 50 mails in mijn postvak van hotmail.com.
Ik wil mijn hotmail adres namelijk graag linken aan mijn mail applicatie op mijn macbook. Nu kan ik alleen de laatste 50 mailtjes binnen halen.

12 jaar geleden
in: Internet
6.2K

Antwoorden (2)

Zijn de mails niet onderverdeeld in verschillende pagina's? Kijk ook nog even of het bij je instellingen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Delano123
12 jaar geleden
Nee in mijn postvak in van Hotmail zie ik alleen de laatste 50 mailtjes. Als ik in het balkje iets typ om oude mails te vinden, dan ziet hij ook niks.
Als je in Postvak In staat op Hotmail.com zie je dan helemaal onderaan de berichten niet staan 'Pagina 1 van ..' en daarnaast staat 'Ga naar' met de pagina nummers, als je daarop klikt ga je naar de volgende pagina met mails.