Is deze website betrouwbaar?

Heeft iemand hier al eerder besteld?
http://www.betongoed.nl

Kan ik hier met een gerust hart bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik kan er niks over vinden, je zou natuurlijk even kunnen kijken wat er gebeurt als je het goedkoopste artikel bestelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben algemene voorwaarden en je kunt betalen met Ideal, dus je mag er vanuit gaan er een professionele organisatie achter zit. Ik zou er (mocht ik er iets van nodig hebebn) mee in zee gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er wel betrouwbaar uit ze zijn ook ingeschreven bij Kamer Van Koophandel, zo kun je altijd nagaan of het daar eerlijk gaat of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben wel goede Algemene Voorwaarden.
En ik heb ook ergens het adres waar je je product kan ophalen gezien.
Dus is het wel betrouwbaar!!:D
Je kan hier met een gerust hart bestellen ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar staat dat adres dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Artikel 10 Vervoer.