Hoe moet ik op youtube zoeken naar volledige (bioscoop)films die langer dan 1 uur duren?

Ik heb op youtube deze volledige film gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=aWlN9SrR5Ao

Rechts zie je allerlei films die meer dan 1, 2 en soms zelfs 3 uur duren.

Hoe moet ik méér van deze films vinden op youtube die niet in part1, part2, part3 etc in stukjes zijn gehakt en dus écht in hun geheel op internet staan?

Hoe moet ik daar naar zoeken, wat moet ik aanvinken, typen... wat moet ik doen om (bioscoop)films op youtube te bekijken, wat is de snelste manier om deze volledige films terug te vinden??

Toegevoegd na 9 uur:
Ok, laat ik het anders vragen: hoe vind je films (allerlei soorten, docu's enz en niet alleen bioscoopfilms) die langer dan 1 uur duren op youtube?

Toegevoegd na 9 uur:
Oh en ik wil géén alternatieve sites. Echt alleen via youtube bedoel ik. Hoe je dus filmpjes moet vinden die langer dan 1 uur duren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist helemaal niet dat volledige films op YouTube stonden (en mochten staan). Ik wilde toevallig The Butterfly Effect nog kijken, dus dat komt goed uit xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he, die wil ik ook nog zien. maar volgensmij ga ik m niet op youtube vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow hij staat écht op youtube ;) en je kan gewoon de link aanklikken ;)

Het beste antwoord

Ik heb even gezocht op het woord movie en dan geselecteerd dat het filmpje lang moet duren, krijg je in ieder geval wat nuttige resultaten denk ik, klik maar even op de link in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb een beter site voor je :D
Kijk op:
www.letmewatchthis.ch
En kijk alle films gratis! :D ik maak er ook vaak gebruik van, alleen je moet dan vaak wel zoeken naar good quality :)
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom kijk je geen trailer en dan downloaden via bittorend? Dan moet je alleen ondertieteling erbij zoeken maar is niet moeilijk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil niets downloaden, ik wil zoeken op youtube :D
eumovies.eu

Gratis veel films bekijken met ondertiteling (NL)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube heeft een aparte pagina waar al die films bij elkaar staan: http://www.youtube.com/movies

Voor zover ik zo snel kan zien zijn ze gratis.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar dat zijn ouwe films en lang niet zo leuk als "the butterfly effect" in mijn voorbeeld. Ik wil echt via youtube zoeken en niet via deze speciale "afdeling"...
Kimath
12 jaar geleden
Ah, dat kon ik uit je vraag niet opmaken. Hier staan wel leuke documentaires. De meeste nieuwe films mogen niet op Youtube wegens copyright.
eumovies heeft een limiet. Dit betekend dat je films niet in een keer kunt kijken. De onderstaande links hebben dit niet:

- www.nufilmkijken.nl
- www.movieshocker.com

Nufilmkijken is een nederlandse site. Deze heeft ook Nederlands ondertitelde films en Nederlands gesproken. Movieshocker is een engelse site, deze heeft dit niet.