Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ontving een blanco email zonder afzender. Waar kan de inhoud gebleven zijn?

Vreemd zo`n email zonder tekst en zonder afzender. Heeft het zin om aan de provider te vragen waar de inhoud gebleven is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zo'n vermoeden dat jij juist heel blij moet zijn dat het blanco was, omdat jouw provider heeft herkend dat het een gewiekst fishingbericht was. Net gisteren las ik dat er criminelen zijn die TAN-codes voor internetbankieren via mobiele telefoons op de een of andere manier kunnen achterhalen, en dat nietsvermoedende ING-klanten hun financiële gegevens op zo'n manier aan hen bekendmaken. Wellicht is het zo'n soort bericht geweest.....
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uitprinten en onder een vlammetje houden, misschien is de scan met citroensap geschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Humor. xD
Kimath
12 jaar geleden
hahaha :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou bóven een vlammetje houden dan niet beter werken? - en als er niks verschijnt gewoon ín het vlammetje! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scherpe koosknip
De vraag kan ik niet rechtstreeks beantwoorden.
Bij Outlook kun je het volgende doen:
Je selecteert de mail en klikt op de rechter muisknop - er opent dan een menu.
De onderste keuze is "Opties..." - als je die opent vind je meer informatie over de mail.
Bij andere mail programma's zullen er vergelijkbare mogelijkheden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja doe ik ook altijd als ik een mail niet vertrouw,ik open dan eerst de berichtenbron weergeven en op die manier kan ik het mailtje dan ook lezen,zonder dat ik gevaar loop op een eventueel virus o.i.d.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding