Wat is een alternatieve manier om een banner op een weblog te plaatsen?

Ik heb dus een banner gemaakt en die wil ik op m'n weblog plaatsen.
Ik heb hem gekozen bij afbeelding voor een banner. En dan krijg je een schermpje met uploaden, even wachten. In middels heb ik al anderhalf uur gewacht.

Hoe kan ik hem er het snelst op krijgen.
Ik heb wel een of ander geheim mailadres gekregen waar ik foto's naar kan sturen van m'n gewone mail en dat ze dan op de weblog komen, maar waar komen ze dan?
Kan ik ze dan instellen ofzo dat het m'n banner moet worden?
En hoe doe je dat.

Kortom: Zo snel mogelijk graag een alternatieve manier om een banner op m'n weblog te plaatsen. Een snelle manier is belangrijk!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Heb je hem inmiddels geplaatst?

Als je een jpeg bestand maakt en hem upload naar een fotosite zoals bv: http://photobucket.com/ , via die site naar je weblog.
Dit moet lukken succes!