Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als je "facebook als pagina" gebruikt?

Ik zie dat ik facebook als pagina kan gebruiken, maar dat moet ik het volgende doen. Ik zie dan een pagina die ik zelf gemaakt hebt als icoontje in een popup en daarin staat het volgende:

Nieuw! Selecteer 'Overschakelen' om het nieuwsoverzicht en de meldingen voor de pagina weer te geven. Je kunt ook uit naam van je pagina met andere pagina's communiceren. Meer informatie

Wat gebeurt er als ik klik op overschakelen? Gebruik ik dan mijn eigen facebookpagina als een soort startpagina voor de pagina die ik gemaakt heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je beheerder bent van een Facebook pagina kan je via je persoonlijke FB account inloggen. Door over te schakelen zal je de instellingen van je Facebook pagina te zien krijgen.

Via 'Account' kan je weer terug switchen naar je persoonlijke pagina.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bijvoorbeeld op een like knop drukt, dan doe je dat in de naam van de pagina waartoe je bent overgeschakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding