Wat gebeurt er als je "facebook als pagina" gebruikt?

Ik zie dat ik facebook als pagina kan gebruiken, maar dat moet ik het volgende doen. Ik zie dan een pagina die ik zelf gemaakt hebt als icoontje in een popup en daarin staat het volgende:

Nieuw! Selecteer 'Overschakelen' om het nieuwsoverzicht en de meldingen voor de pagina weer te geven. Je kunt ook uit naam van je pagina met andere pagina's communiceren. Meer informatie

Wat gebeurt er als ik klik op overschakelen? Gebruik ik dan mijn eigen facebookpagina als een soort startpagina voor de pagina die ik gemaakt heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je beheerder bent van een Facebook pagina kan je via je persoonlijke FB account inloggen. Door over te schakelen zal je de instellingen van je Facebook pagina te zien krijgen.

Via 'Account' kan je weer terug switchen naar je persoonlijke pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bijvoorbeeld op een like knop drukt, dan doe je dat in de naam van de pagina waartoe je bent overgeschakeld.