tv kijken op laptop Wij gaan naar het buitenland op vakantie nu willen we nederlandse zenders op de laptop kijken kan dat?

Toegevoegd na 6 minuten:
ja ik bedoel via internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (4)

Via internet of met een schotel wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je in het buitenland wi-fi bereik hebt of een Databundel (internet abonnement) dan kan het gewoon net zoals in Nederland. Let er wel op dat een databundel in het buitenland veel meer kost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Internet kan het niet!
Het kan alleen als je een schotel en een satellietontvanger die je op je laptop kan aansluiten of tv-kaart met dvb-s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Het kan wel.
Welliswaar niet live, maar veel programma's kan je bekijken via http://www.uitzendinggemist.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Uitzending gemist, maar ik neem aan dat ze de gewone Nederlandse TV zenders live willen bekijken en dat kan dus niet via Internet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook de laatste NOS-journaals zijn steeds te bekijken, net niet live, maar wel al kort na afloop van een uitzending.
ja dat kan! Kijk eens hierof het wat voor je is: http://www.kijktvonline.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer www.kijkdirect.nl