Bestaat er een tool die aangeeft op welke plaats je staat met een zoekwoord binnen Google?

Ik ben bezig met mijn site zoekmachinevriendelijk / zoekmachine optimalisatie. Nu wil ik graag beter peilen op welke pagina bepaalde zoekwoorden binnen Google te vinden zijn. Bestaat hier een tool voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik snap de vraag niet. Maar als je bedoeld: "hoe kan ik zien met welke zoekwoorden bezoekers op mijn pagina terecht zijn gekomen" dan is het antwoord:

- In de logfile/statistieken van je hostingprovider )voor alle zoekmachines)

Maar als je bedoeld: "met welke zoekwoorden heeft Google mijn pagina geindexeerd" dan is het antwoord

- Via de webmastertools van Google :
http://www.google.nl/webmasters/#utm_medium=et&utm_source=bizsols&utm_campaign=sitemaps