Wat ontbreekt er op internet?

Wat zou je wel kunnen doen of vinden op internet, maar bestaat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik zou heel graag een motorrijbewijs willen halen op internet. Zowel de theorie lessen als de praktijk lessen zou ik graag op internet willen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Een betrouwbare zwangerschapstest zou toch wel handig zijn, niet waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, maar dat kan niet via internet. Dan heb je echt nog iets tast baars nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh echt ;-)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff dan zou je over de computer moeten plassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff dan zou je over de computer moeten plassen. Kunnen we écht surfen op het web!! .... Flauw:$
Een vacature-site voor Nederland waarbij je op kunt geven hoeveel reistijd je maximaal kwijt wil zijn, en die dan op een betrouwbare manier (inclusief files en vertragingen) uit kan rekenen in welke plaatsen je allemaal op zoek kunt naar werk en meteen alle bekende vacaturedatabases doorzoekt en de vacatures uitspuugt die voor jou interessant zijn.

Hee kijk, de Vlamingen snappen het al wel! Geo can do that!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wij Vlamingen zijn slim xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Alle archieven van alle afdelingen burgerlijke stand, passagierslijsten van schepen en dergelijke zodat je kunt achterhalen wanneer familie precies geëmigreerd is en dergelijke.
Geur (maar dat is soms een flink voordeel).
Een sterretje in een domeinnaam waaraan je kunt zien dat informatie op de site betwist wordt (zoals sites die beweren de genezing van kanker te weten en als jij betaalt krijg je die ook).