Weet iemand hoe ik The Gadget Show wél kan kijken?

We hebben sinds enkele weken digitale TV van Telenet. We kregen enkele pakketten met zenders gratis. Leuk, ik maakte er zeker en vast gebruik van, tot mijn verbazing stopte doodleuk het pakket (met o.a. Discovery Science).

The Gadget Show werd hier op uitgezonden, dat waren wel oudere aflevering, maar ja. Nu, heb ik op internet gezocht nar de originele zender ervan, hier kan je op het net de filmpjes bekijken.

MAAR:

- Ofwel kan ik het niet bekijken, vanwege mijn woonplaats
- Ofwel zijn de filmpjes onbeschikbaar (via Proxyserver)

Kunnen enkele mensen eens uitzoeken van waar de proxyserver moet zijn (UK?) en of ze met de juiste proxyserver de filmpjes wél te bekijken zijn?

Jullie zouden me een groot plezier doen! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Website: http://fwd.channel5.com/gadget-show

Toegevoegd na 2 uur:
@Bigmomma27 Het loopt enkele episodes achter, maar dit is wel redelijk leuk. :)

Enkel jammer van de lage kwaliteit, bij sommige dingen moest ik me registreren en dan werd er achter bankgegevens gevraagd. Hier ging ik niet verder op in.
In ieder geval: bedankt!

Ik hoor graag andere alternatieven, zoals proxyservers of dergelijke.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik kan het ook niet bekijken, vanwege mijn woonplaats. Dan zou ik mijn complete computer moeten verplaatsen naar de UK. Helaas heb ik van proxyservers geen verstand. Wél van online tv kijken :D

Een hele goeie website is deze:
www.letmewatchthis.ch

Je moet je wel inschrijven, het IS gratis online te bekijken en 100% legaal en hier vind je ook vaak de allernieuwste films (klik op sort by en dan featured) die hier nog niet eens in de bios zijn, tv-shows, muziek, en nog veel meer.

Voor de gadgetshow kan je op deze link klikken.

http://www.letmewatchthis.ch/watch-10057-The-Gadget-Show

Ik heb geen idee hoever de show al is, en hopelijk zitten er de nieuwste afleveringen er ook bij...

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je een link aanklikt, dan zie je dat er versies verschijnen (version 1, 2, 3 etc) , de ene link is beter dan de andere. Soms moet je iets installeren, dat raad ik af, want je weet niet wat voor soort programma dat is (als het er niet bij staat, NIET doen!).

De beste link is de link waarbij je niets hoeft te installeren, je nergens voor hoeft in te schrijven en je het vrijwel meteen kan zien, zonder tijd te verspillen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je een link aanklikt, dan zie je dat er versies verschijnen (version 1, 2, 3 etc) , de ene link is beter dan de andere. Soms moet je iets installeren, dat raad ik af, want je weet niet wat voor soort programma dat is (als het er niet bij staat, NIET doen!).

De beste link is de link waarbij je niets hoeft te installeren, je nergens voor hoeft in te schrijven en je het vrijwel meteen kan zien, zonder tijd te verspillen.