Wat gebeurt er als je veel apps koopt maar er niet voor betaalt?

Als ik Bijvoorbeeld ip iTunes Apps ga kopen maar er niet voor ga betalen wat gebeurt er dan ..? Omdat ik heb gemerkt dat ik apps kan kopen ookal staad er 0 euro op mijn bankrekening en dat heb ik wel doorgegeven aan Apple.. Of als het lang duurt voordat je betaald voor een app wat zijn de gevolgen daarvan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef mij dat adres ook ff, want zo als jij het verteld gebeurd er nooit wat, je hebt immers de app's al binnen, flinke kerel welke ze er weer af haalt hé.

Het beste antwoord

Zodra er weer geld op je rekening staat wordt er een factuur naar je toe gemaild.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kom je aan die info?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf mee gemaakt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik ook pasgeleden gezien gelukkig had ik toen 1 euro moeten betalen ...

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk zul je binnen afzienbare tijd een torenhoge rekening krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is afzienbare tijd en hoe krijg ik die rekening dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet. Ik vind het trouwens erg interessant dat je betaalde apps gratis kunt downloaden. Volgens mij zie je iets over het hoofd.
Bij de registratie MOEST ik mijn adres invullen, ik heb ook eens geprobeerd dat te doen en volgens mij sturen ze dan een rekening via mail, adres
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf wel meegemaakt dat ik apps had gekocht zonder dat ik geld op mijn rekening had. De account werd geblokkeerd tot ik betaalde en ik kreeg geen rekening meer, later heb ik de onlinerekening alsnog betaald (dit is allemaal uit ervaring)