Hoeveel data verbruikt Google Vertalen (iPhone App)?

Per zin van ong. 10 woorden, van Nederlands naar Frans en omgekeerd. En hoeveel verbruikt de "vertel"-functie voor het uitspreken van die zin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

het simpele vertalen is maar een paar KB. Het uitspreken verbruikt méér (dat zijn mp3 bestandjes)... Al met al zou een zin van 10 woorden niet meer dan 60 KB moeten verbruiken, incl vertellen...