Is de site Goeievraag.nl nu al een succes te noemen?

Ik zie dagelijks weer nieuwe namen die de vragen beantwoorden of stellen.
Het is mooi om te zien hoe de site in rap tempo gevonden word door de mensen met die ene vraag in hun bolletje.
Zijn het jullie met mij eens, dat het een succes is of kan/gaat worden?

ps, voor de makers van de site; hoeveel members hebben we nu? en is er niet een mogelijkheid dat bijv. de 'nieuwe' members ook kunnen zien op wat voor plaats zij nu staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het begin is er,de site is echter nog niet echt in de openbaarheid gelanceerd.Dan verwacht iedereen toch wel meer activiteit neem ik aan. Ik denk dat de redactie binnenkort wel met een groots offensief zal komen,maar eerst moeten alle noodzakelijke aanpassingen voltooid zijn. Het zou inderdaad interessant zijn als onderaan de site informatie zou staan over het aantal members wat zich geregistreerd heeft,en hoeveel vragen er al gesteld zijn. Maar ik denk dat er nog wel hard gewerkt wordt om alles 100% te krijgen.Uiteindelijk zitten we nog in de proeffase. Groeten.

ik vind het een hele leuke site het is veel te vergelijken met lycos iq

Nu ik vind het wel een goede site, ga zo door

om dat het een succes is zijnde makers steeds bezig goeievraag te verbeteren en stellen suggesties zeer op prijs. ik weet te vermelden dat ook in te toekomst bezoekers aan elkaar voor kunnen stellen via e-mail adres in welke vorm dat kan is nog niet bekend

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100