Is de site Goeievraag.nl nu al een succes te noemen?

Ik zie dagelijks weer nieuwe namen die de vragen beantwoorden of stellen.
Het is mooi om te zien hoe de site in rap tempo gevonden word door de mensen met die ene vraag in hun bolletje.
Zijn het jullie met mij eens, dat het een succes is of kan/gaat worden?

ps, voor de makers van de site; hoeveel members hebben we nu? en is er niet een mogelijkheid dat bijv. de 'nieuwe' members ook kunnen zien op wat voor plaats zij nu staan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Verstand van een goede of slechte site heb ik noch niet omdat ik dit pas een week doe . En eigenlijk ben ik er aan begonnen om mijn toetsenbord te leren en om te gaan met mijn laptop .Maar vanaf de eerste dag vond ik het erg leuk . Het is een grote mensen spelletje .Je kan wat winnen en wat verliezen .Behalve punten is er ook eer te verdienen . Zo trots als een aap zijn indien je antwoord als de beste gekozen word . Hoppa weer 10 punten . Het streelt je eer .Maar er is meer dan dat .Het zet je aan het denken . Je leest de meningen van een ander . Je wordt geprikkeld om beter , slimmer en anders te zijn dan de ander . Sommige gaan voor de punten , daar zijn zo wat trucjes op ,sprokkelen van puntjes .Niks mis mee hoor Maar het is veel meer dan een spelletje .Je kan je verplaatsen in denkwereld van de ander.Je leert de ander kennen door hun andwoord te lezen . Je ziet of het een vlug antwoord is puur voor de puntjes , ofdat men er eens even voor gaat zitten om een gevat en zo deskundig mogelijk antwoord te geven .En dat maakt deze site nou juist zo geweldig !!!! Het is een grote uitdaging, het sleurt je weg van de T.V. Je gaat de stijd aan met de ander en wacht met spanning op een nieuwe vraag om dan zo snel mogelijk een waardig antwoord te geven en natuurlijk ook voor de puntjes !!Hier en daar nog wat aanpassen en we hebben een super site . Die alleen nog maar kan groeien Het kan vanaf nu alleen nog maar leuker worden .Zet hem op !!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Voor zover ik weet word goeievraag.nl op dit moment nog niet gepromote. Als je dan kijkt naar het feit dat goeievraag.nl toch veel gebruikers heeft en er dus nu al best veel mensen deze website weten te vinden kan je gerust zeggen dat het een succes is. Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als de website gepromote word.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het begin is er,de site is echter nog niet echt in de openbaarheid gelanceerd.Dan verwacht iedereen toch wel meer activiteit neem ik aan.
Ik denk dat de redactie binnenkort wel met een groots offensief zal komen,maar eerst moeten alle noodzakelijke aanpassingen voltooid zijn.
Het zou inderdaad interessant zijn als onderaan de site informatie zou staan over het aantal members wat zich geregistreerd heeft,en hoeveel vragen er al gesteld zijn.
Maar ik denk dat er nog wel hard gewerkt wordt om alles 100% te krijgen.Uiteindelijk zitten we nog in de proeffase.
Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een succes is een groot woord, het begint te lopen vind ik er beter bij passen. Zoals je al aangeeft komen er steeds meer mensen die vragen stellen en antwoorden geven.

Het zal pas echt goed gaan lopen als ze reclame gaan maken op andere sites en via Google. Dit omdat er momenteel voor zover ik weet geen andere sites zijn die hetzelfde doen met hetzelfde budget en mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet wel dat er in januari een initiatief van bibliotheken is gestart wat zo ongeveer identiek is aan deze site. Check www.antwoord.bibliotheek.nl
Ik denk dat het wel een succes aan het worden is. Als er mond-op-mond reclame wordt gehanteerd is het nu al een succes. Ik ben zeer blij dat ik deze site gevonden heb, via Zeelandnet.nl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind het een hele leuke site het is veel te vergelijken met lycos iq
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu ik vind het wel een goede site, ga zo door
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om dat het een succes is zijnde makers steeds bezig goeievraag te verbeteren en stellen suggesties zeer op prijs. ik weet te vermelden dat ook in te toekomst bezoekers aan elkaar voor kunnen stellen via e-mail adres in welke vorm dat kan is nog niet bekend