Waar vind ik de instelling in IE die verandert dat als ik een link aanklik, ik gewoon op de huidige webpagina blijf...

... en niet naar de nieuwe webpagina gebracht word"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je tabblad of venster want je zal altijd met een klik naar een ander pagina gaan, anders is er iets mis.

Antwoorden (3)

Bij mijn weten moeten de bouwers van de betreffende site dat hebben ingebouwd tijdens het bouwen en is dat geen instelling die je in IE kunt wijzigen (heb al even gecheckt in opties, maar kon het niet vinden).

Wat je kunt doen is de betreffende link met je rechtermuisknop aanklikken en dan kiezen voor "openen in nieuw venster of tabblad".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Netscape kon ik dit vroeger wel aanpassen. Voorbeeld: als ik de hoofdpagina van het AD lees, klik ik daar de artikelen aan die ik wil lezen (rechtsklikken om te openen in een nieuw tabblad of venster). Ik ga dus eerst door de hele mainpage heen en daarna wil ik de afzonderlijke tabbladen lezen. Erg irritant dus dat ik dan telkens naar dat nieuwe tabblad gebracht word en terug moet gaan naar de mainpage en dat iedere keer...
JA dit gaat vrij eenvoudig !

Klick op het tandwieltje (rechtsbovenin )

of Druk op Alt

Kies hier vervolgens Internet opties

Algemeen >> Druk op" Instellingen "

(De weergave van webpagina's op tabbladen wijzigen)

Nadat U op Instellingen heeft gedrukt haalt U ALLE vinkjes WEG ! Sluit dit af met druk op OK Klaar.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien niet de oplossing zoals je het helemaal wil maar als je rechtermuisklikt op een link en openen in nieuwe tab doet gaat hij niet direct naar die link.