Waar vind ik de instelling in IE die verandert dat als ik een link aanklik, ik gewoon op de huidige webpagina blijf...

... en niet naar de nieuwe webpagina gebracht word"?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mijn weten moeten de bouwers van de betreffende site dat hebben ingebouwd tijdens het bouwen en is dat geen instelling die je in IE kunt wijzigen (heb al even gecheckt in opties, maar kon het niet vinden). Wat je kunt doen is de betreffende link met je rechtermuisknop aanklikken en dan kiezen voor "openen in nieuw venster of tabblad".

JA dit gaat vrij eenvoudig ! Klick op het tandwieltje (rechtsbovenin ) of Druk op Alt Kies hier vervolgens Internet opties Algemeen >> Druk op" Instellingen " (De weergave van webpagina's op tabbladen wijzigen) Nadat U op Instellingen heeft gedrukt haalt U ALLE vinkjes WEG ! Sluit dit af met druk op OK Klaar. Groet:Zoekertje

Misschien niet de oplossing zoals je het helemaal wil maar als je rechtermuisklikt op een link en openen in nieuwe tab doet gaat hij niet direct naar die link.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100