Kan ik op iPad internetten via mijn 3G verbinding van mijn iPhone 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ja als je je eigen wifi spot maakt. Dan kun je gewoon via je ipad je iphone 4 wifi connecten. Dit is super handig ik doe dit meestal met me laptop als ik bijv. in de bus/trein zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker! Je kan de iPhone zo instellen dat hij als 'Hotspot' functioneert...

Ga naar instellingen: 'Persoonlijke hotspot'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor tmobile en Vodafone gebruikers is dit helaas niet mogelijk zonder jailbreak. Deze telco's schermen deze functie namelijk af. Met hi/ KPN is het geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je eigen hotspot maken als je iPhone gejailbreakt is. Via cydia pdanet installeren. 1 druk op de knop en hij zendt een draadloos internet signaal naar je iPad! Alternatief programma dat hetzelfde doet is mywi.