Wat is een goede live stream voor wimbledon? (gratis)

Eerst wist ik altijd een live stream site voor sport. Maar deze ben ik kwijt. Heeft iemand nog een goede site waarop ik gratis Wimbledon kan volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

Mogelijk is dit iets voor U :

http://livetv.ru/en/eventinfo/77748_wimbledon/

Grand Slam Tournament. 28 June 2011 at 12:00.

Live streams will be available approximately 30 minutes before the broadcasts start.

Live uitzendingen beginnen 'n half uur vóór dat de uit te zenden wedstrijd aanvangt.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Nadat U op de website terecht bent gekomen,staat aan de linkerkant ( met een groen icoontje ) Wimbledon. Klik daar op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanaf 1 uur wordt het uitgezonden op BBC 1 of 2