Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gimp gedownload en wou graag een skin maken voor netlog maar weet niet hoe weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
748
Steenuiltje
12 jaar geleden
En met zo'n naam wil jij nog antwoord op je vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ik vind m wel grappig
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je talloze video's:
http://www.google.nl/#hl=nl&q=gimp&gs_sm=e&gs_upl=2096l3631l0l4l4l0l0l0l0l197l472l2.2l4&um=1&ie=UTF-8&tbo=u&tbm=vid&source=og&sa=N&tab=wv&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=46133911d89e45a0&biw=931&bih=580

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je begint met het maken van skins kan je het beste een standaard skin / eentje die een beetje lijkt, downloaden en die aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat iemand heeft aangeraden dat je dit met GIMP moet kunnen doen. GIMP wordt daarbij waarschijnlijk gebruikt als vervanger van Adobe Photoshop, omdat GIMP tenminste gratis te gebruiken is.

Van Netlog kun je via het onderstaande adres een Skin Development Kit downloaden. Dat is een zip-bestand. Als je dat uitpakt dan zit daar onder andere een PSD-bestand in. PSD is het interne formaat van Adobe Photoshop, maar je kunt dit bestand ook met GIMP openen.

Als je GIMP hebt geinstalleerd dan kun je via het menu Bestanden > Openen dus het bestand skinTemplate.psd openen.

Voor de rest zul je de instructies in de Skin Development Manual van Netlog moeten volgen zodat je de skin naar eigen smaak kunt aanpassen.

Als je meer wilt weten over hoe je met GIMP kunt werken dan kun je terecht op het prikbord van de GIMP-startpagina of bijvoorbeeld bij DutchGIMPers op het forum. Ook deze linkjes heb ik hieronder geplaatst.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik bedoelde uiteraard Bestand > Openen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding