Hoe verander je de ACHTERKANT van je e-mail in iets speciaals?

Dus een emailadres dat niet eindicht op @hotmail.com of @gmail.com ofz, maar bijv dit: Vince@hierjeeigentext.com

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan het niet zelf veranderen. Om een mail adres te krijgen met @watjemaarwilt.nl moet je het domein watjemaarwilt.nl zelf beheren. Er zijn wel websites die mail adressen op andere domeinen gratis weg geven. Maar om je eigen domein te hebben voor mail kan je het beste bij een website als strato.nl kijken. Daar kost het uit me hoofd 12 euro per jaar om een domein met een aantal mail adressen te krijgen. Dan kan je kiezen wat 'aan de achterkant' van je mail staat.

Het is wel mogelijk, volgens mij als je op "nieuw email adres" ofz op google intiep een van die eerste sites en dan kan je het zelf intiepen. Heb ik ook gedaan.

Moerstaal.nl Daar heb je echt van alles

je kan een gek e-mail adres halen op moerstaal.nl zoals bijvoorbeeld: microsnot.org enzo... deze stuurt door naar je vertrouwde hotmail/gmail enzo. of doe helemaal luxe en koop een domein zoals ik.. (@mosibfu.nl)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100