Ik heb hier in Turkije dus Wi-Fi verbinding met me laptop, kan ik met me telefoon, op de WiFi gaan van me laptop die verbonden is met de WiFi?

het gaat hier om de WiFi van het hotel, me laptop is verbonden ermee, maar kan ik ook met me Telefoon via me laptop verbinding maken?

Toegevoegd na 1 minuut:
heb al wat gegoogled, maar daar krijg ik alleen maar uit als de laptop met kabel verbonden is,, het gaat hier om draadloos.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
gvrox
11 jaar geleden
Waarom niet direct met je telefoon op de WiFi van het hotel ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat je voor de wifi moet betalen en we hebben van oude toeristen een Code gekregen die het bij hun niet deed, en die is maar geldig voor 1 apparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en een hotspot kan alleen als het met kabel verbonden is. Dus is er een mogelijkheid? Zo ja hoe?
Bedankt

Antwoorden (5)

Dan moet je van je laptop een hotspot maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt die laptop helemaal niet nodig om wifi te krijgen. Als jou telefoon beschikt over wifi, dan kun je dat gewoon via je telefoon doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een hotspot maken op je laptop waardoor je via je laptop wifi hebt met de wifi van het hotel. Maar je kan toch ook gewoon met je mobiel op de wifi van het hotel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WiFi heeft te maken met een zender en een ontvanger of ontvangers. Als jou laptop geen WiFi uitzend zoals een router o.i.d. dan is er dus ook niets te ontvangen. Zou je contact maken op een andere manier met jouw telefoon naar de laptop dan zou je eventueel de WiFi netwerkverbinding van jouw laptop kunnen gebruiken. Maar dan dus via via. Als jouw laptop WiFi ontvangt gebruik dat dan ook voor jouw telefoon, dus direct zonder tussenkomst van jouw laptop. Hoeft deze ook niet aan te staan, toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet via bluetooth op je laptop en die kan dan weer op de Wifi van het hotel.
Overigens : me =mijn