ik krijg geen enkele mail meer ,en heb al vanalles geprutst ben leek!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je, je krijgt geen mail? Misschien mailt niemand je? Of bedoel je mail van Goeie Vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst eens een e-mail aan jou zelf te sturen !
Dan weet je zeker of jou e-mail werkt of niet .
Kimath
12 jaar geleden
Welk mailprogramma?
Welk besturingssysteem?
Welke provider?
Werkt internet verder wel?
Waarom ga je zomaar prutsen als je een leek bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een leek?

Antwoorden (1)

Als je denk dat je niets veranderd hebt in je pc, dan zou ik beginnen zowel de pc als wel het Internetmodem opnieuw te starten. Dus eerste pc afsluiten dan de spanning van de pc en het modem halen. na een halve minut beide weer opstarten. Vaak is dan het probleem verholpen.
Maak dan een testmail aan en stuur die naar je eigen adres.
Klik daarna op Ontvangen/Verzenden en dan zou die mail in je Inbox moeten verschijnen.
Zo niet, dan zou ik de browser (Explorer) openen en controleren of je internetverbinding hebt door bv in Google een woord in te typen en op Enter te drukken. Werkt dit, dan heb je dus internetverbinding en mag je concluderen dat er iets aan je instellingen van je e-mailprogramma (Outlook) is veranderd. Laat me dat dan weten als je zo ver bent en dan ontvang je een nieuwe instructie.
Heb je geen internetverbinding met je browser, bel dan je provider en vraag wat er aan de hand is.
Succes.