Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een filmpje van youtube op mijn site of in een powerpoint?

Ik wil graag een een filmpje van youtube op mijn eigen site zetten of in een powerpoint zetten , hoe moet dat?

Toegevoegd na 2 uur:
De share knop kan ik toch niet vinden op youtube, kun je het beter uitleggen of een foto ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
876

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar zamzar.com klik op url en sla je filmpje op. Dan klik je op invoegen in je powerpoint (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het video downloaden en dan op je eigen website plaatsen is meestal niet toegestaan, als je geen toestemming hebt van de maker.
Wat wel mag is op de website een link plaatsen naar het filmpje of mooier: het "embedden" in je website.
Klik op de "share" button onder het filmpje (op Youtube) , dan zie meteen de weblink, maar daaronder staat nog een knop: "embed".
Als je daar op klikt krijg je HTML-code te zien, welke je vervolgens in je website kan "plakken" op de juiste plek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de Office Knop linksbovenin en klik op Powerpoint Opties. Voeg het tabblad Ontwikkelaars toe. Kijk dan op http://www.youtube.com/watch?v=PV8mmeU7a0w
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding